Obudowa SLIM z cichym zasilaczem

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 23:52:10 MET

Witam,

Próbuję zmontować komputer z małej obudowie typu SLIM.
Zestaw ma być cichy. Wymyśliłem procesor AMD X2 rzędu 4000+, do tego karta
graficzna na płycie głównej, do 1 GB RAM, jeden dysk twardy.
Jak widać - zestaw niewymagający dużego zasilacza. Ja chciałbym jednak, żeby
zasilacz był przede wszystkim cichy. Co byście polecili w rozsądnej cenie?
Zakładam, że nie ma luzem takich zasilaczy i muszę kupić go od razu z
obudową.

MN