Re: RAM - rozbudowa

Autor: Katani <crispos_at_o2.pl>
Data: Fri 07 Dec 2007 - 12:16:25 MET

Radosław Sokół pisze:

> Nieprawda. 64 GiB.

Tu racja powinienem sprecyzowac WindowsXP potrafi zaadresowac
maksymalnie 4GiB pamieci operacyjnej
i nalezy tez dodac ze teoretycznie procesory 32bitowe potrafia
zaadresowac maksymalnie 4GiB pamięci

> Nieprawda.

a niby czemu? skoro na stronach microsoftu pisza cos takiego odnosnie
WindowsaXP
* Total physical address space is limited to 4 GB on these versions of
Windows.
na koncu link do strony.

> Mylisz pojęcia :)

Masz rację coś źle sobie przypomniałem.

http://www.microsoft.com/whdc/system/platform/server/PAE/PAEdrv.mspx

Artykuł który mam nadzieję trochę wyjaśni.
http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1035670