Re: "RAID Error" po ponownym włączeniu komputera

Autor: Michał Lipek <michallipek_at_gmail.com>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 11:05:10 MET

Dzięki za odpowiedź.

On 6 Gru, 00:57, "Michal AKA Miki" <jakistammic...@z.onetu.pl> wrote:
> Użytkownik "Michał Lipek" <michalli...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:2f06caba-afad-4b17-96d4-cbb4cdc2eaa5@v4g2000hsf.googlegroups.com...
>
> Nie jestem co prawda specem od RAIDa, ale to sie chyba nadaje do
> reklamacji... Tylko nie wiem, czy dyski czy macierz RAID (chyba bardziej
> podejrzana).

Przemyślałem reklamowanie tego i niestety, ale bardziej mi się będzie
opłacało dokupić osobny kontroler, niż być bez komputera ponad
tydzień. To akurat moje narzędzie pracy.

> Ewentualnie, moze sprobuj wylaczyc cache w dyskach - on moze niekorzystnie
> wplywac na RAIDy.

Spróbuję, choć wątpię, żeby to akurat dlatego się psuło.

Moje dodatkowe pytanie.
Jaki polecacie kontroler do dysków SATAII w normalny sposób
obsługujący RAIDa? Nie za drogi i działający bez dodatkowych
sterowników. Ważne, żeby chodził pod każdym OSem.

Pozdrawiam,
Michał Lipek