Re: "RAID Error" po ponownym włączeniu komputera

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Thu 06 Dec 2007 - 00:57:31 MET

Użytkownik "Michał Lipek" <michallipek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:2f06caba-afad-4b17-96d4-cbb4cdc2eaa5@v4g2000hsf.googlegroups.com...
> Mam nowy sprzęt i po ponownym uruchomieniu komputera Media Shield od
> Nvidii zgłasza błąd w macierz RAID. Chciałem się podpytać tutaj na
> grupie, zanim wyślę sprzęt do reklamacji.

Nie jestem co prawda specem od RAIDa, ale to sie chyba nadaje do
reklamacji... Tylko nie wiem, czy dyski czy macierz RAID (chyba bardziej
podejrzana).
Ewentualnie, moze sprobuj wylaczyc cache w dyskach - on moze niekorzystnie
wplywac na RAIDy.
Co do odbudowywania - to chyba normalne, ze w strippingu nie da sie odzyskac
macierzy, bo niby z czego? Tu nie ma nadmiarowosci..

Pozdrawiam
Michal