Re: Obudowa Chieftec BS-02W-W-W -prośba o opinie

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 12:09:15 MET

Jacek W. napisaB(a):

> Ja kupuję tu
> http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1291&cat=&cat2=

To nie ta (to wersja z klapką), tu jest właściwa:

http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1292&cat=1&cat2=

Cena praktycznie jak w znaku, czyli chyba po tyle chodzą :-)
Zachciało mi się białego, to trza bulić ;-)

> Dodam tylko, że na front-panelu nie bardzo da się jednocześnie użuwać
> pendrive-a i słuchawek z mikrofonem - gniazdka są za blisko siebie.

Słuchawki i tak będą na BT :-)

--
Dominik (& kąpany)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy, do czego mam prawo zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP