Re: Obudowa Chieftec BS-02W-W-W -prośba o opinie

Autor: Jacek W. <jacek_at_tridex.com.SPAM.pl>
Data: Wed 05 Dec 2007 - 11:01:04 MET

Użytkownik "Dominik & Co" <Dominik.Alaszewski@wytnijmniegazeta.pl> napisał w
wiadomości news:fj5s92$ga2$1@inews.gazeta.pl...

> W _tych_ obudowach właśnie?

Tak, ale mam wrażenie, że to wina serii produkcyjnej. Generalnie zasilacz
jest porządny.

> BTW: gdzie ją kupić? W komputroniku mają tylko czarną wersję (i też już
> "wyszły"), na Alledrogo brak, na skapiec.pl tylko wersja BS-01W-W-W
> (z klapką) itd. Znalazłem tylko na znak.pl i future-king, w cenach
> znacząco wyższych :-(

Ja kupuję tu
http://www.angela.pl/index.php?action=TowarPokaz&id_towaru=1291&cat=&cat2=

Dodam tylko, że na front-panelu nie bardzo da się jednocześnie użuwać
pendrive-a i słuchawek z mikrofonem - gniazdka są za blisko siebie.

Jacek W.