Re: Kilka pytan, o podkrecenie E2160.

Autor: rom3k <rom3k2_at_wp.pl>
Data: Tue 04 Dec 2007 - 17:45:40 MET

 Witam

> Ten sam procek i płyta ;-) Pamięci kingston 667, praktycznie kilka
> godzin po uruchomieniu dotaktowany na 2.43 GHz - FSB ustawione na 270
> MHz - wszystko na boxowym wiatraku.

No to fajnie a ta temperatura ktora podales 27' to po podkreceniu bylo?

> Ale to zmieniasz taktowanie pamięci OIDP.
> Pamięć musi być częścią taktowania szyny, po to aby pewnych granic
> taktowania jej nie przekroczyć. Ja mam 5/4 czy jakoś tak.

No wlasnie, musze poczytac, o tym troche bo nigdy tego nie robilem a nie
chce
nic popsuc, Player wyzej podal ciekawego linka, tylko jeszcze nie mialem
czasu
tego dokladnie przezcyctac. Wydawalo mi sie ze wystarczy poprostu powoli
zwiekszac te FSB, ale tutaj cos widze ze jeszcze to jakos z pamieciami musi
byc
powiazane. Narazie az tak bardzo mi sie nie spieszy i tak nie mam czasu
grac,
nowy komputer tydzien w domu, a ja gralem w sumie moze kilka godzin:/
no ale juz swieta niedlugo i bedzie troche czasu:)
Pozdrawiam