Re: Alternatywa dla puszek ze sprężonym powietrzem

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 18:49:06 MET

Wiktor S. pisze:

> Przecież w komputerze też masz 12V (między żółtym a czarnym przewodem we
> wtyczce zasilania dysków)
Ale ta imitacja kompresorka bierze z 15A a przy starcie robi zwarcie,
żadna impulsówka z kompa tego nie pociągnie. A jakby pociągneła, to i
tak najwyżej sobie rower tym nadmucha, a nie przedmucha komputer..

Chyba że by postawić komputer na tym kompresorku - wytwarzane wibracje,
hałas i drgania powinny wypłoszyć wszelki kurz i brud ;)