Re: Alternatywa dla puszek ze sprężonym powietrzem

Autor: mwalicki <mwalicki_at_gmail.com>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 19:10:07 MET

Ja mam butle zrobiona z gasnicy. Dorobilem do niej zawor, waz,
pistolet i szybkozlaczke pneumatyczna dp nabijania. Nabijam ja w
robocie do ok. 12A i starcza na ok 20 przedmuchan. Sprawdza sie bardzo
dobrze. A te wszystkie kompresorki to dziadostwo. Lepszym rozwiazaniem
jest juz przerobka kompresora ze starej lodowki (dolozenie butelki).
Chodzi cicho i ma odpowiednia wydajnosc.

Pozdrawiam