Re: gigabyte GA-6VTX

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 15:40:42 MET

> Znalazłem dzisiaj w szafie moją płytkę Gigabyta, tylko jest problem, ram
mam
> dobry, procek celeron 600MHz, nie wiem czy dobry, podczas uruchamiania
nic
> nie ma na ekranie, i z buzera wydobywa się 8 szybkich sygnałów. Co to
może
> oznaczać ?

Dla BIOSow AMI 8 bipniec to "blad pamieci wideo" co by wskazywalo
na sieknieta karte graficzna. Mozliwe tez, ze BIOS reaguje w ten sposob
na jej brak (nie napisales, czy jakas tam podlaczales) ;).

Wyjmij wszystko, przedmuchaj sloty pamieci, gniazdo procesora,
AGP/PCI. Zainstaluj procesor, pamiec (1 modul), grafike.
Sprawdz jeszcze raz. Jesli nic sie nie zmieni, to w zasadzie jedyna
domowa metoda weryfikacji tego co padlo, to podmienianie czesci
tak dlugo, az trafisz na wadliwa.

Pozdrawiam
Vituniu.