Re: Fallout - jak w to grać? :>

Autor: Kapsel <kapsulskiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 15:37:49 MET

Mon, 03 Dec 2007 15:32:38 +0100, red napisał(a):

> 1. Co to ma wspólnego ze sprzętem komputerowym?

Pomyliłem grupę kurczeee :]
Cancel post coś mi nie łapie, pewnie też czegoś o tym nie wiem ;]

> 2. Jeśli nie potrafisz zrobić tak prostej rzeczy:
> http://infobot.pl/r/9Ry
> http://infobot.pl/r/9Rz
> http://infobot.pl/r/9RA
>
> ...to jak radzisz sobie z trudniejszymi zadaniami typu: zawiązanie
> sznurowadeł, czy posmarowanie chleba masłem?

Liczyłem na jakaś dyskusję, w sensie że może ta gra taka jest i ktoś mnie
odwiedzie od pomysłu grania, albo szybko pokaże mi co robię nie tak.

Z butami i żywnością problemów generalnie nie mam.

--
Kapsel
  http://kapselek.net