Re: Alternatywa dla puszek ze sprężonym powietrzem

Autor: ToMasz <twitek4_at_nospam.gazeta.pl>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 12:55:26 MET

> Jedyne co prawie spełniało moje oczekiwania to
> http://moto.allegro.pl/item262311528_kompresor_przenosny_bezolejowy_fv_gwarancja_.html
>
> ale nie nadaje się do odkurzania czegokolwiek u klienta np. w biurze.
> Wydaje taki ryk, że całe biuro może iść na papierosa.
To sie zgadza. Dodatkowo, taki kompresor+wężykigła do pompowania piłki -
i dojdzeisz wszędzie w kompie, ale jak dobrze dasz czadu, z kompem,
zasilaczem to pomieszczenie do remontu - kurz, pył, paprochy walą na
oślep we wszystkich kierunkach!

W miedzy czsie wymyśliłem cos innego. W spawarkach mig,mag, jest uzywany
gaz C02, sprzedawany w butlach. Nie wiem ile kosztuje butla, ale sam
gaz(biore pełną oddaje pustą) kosztuje max 20 zł. w takiej butli jest z
60 atmosfer, i starczy chyba do napompowania z 1000 rowerów górskich.
JEszcze raz powodzenia. !

ToMasz