Re: Alternatywa dla puszek ze sprężonym powietrzem

Autor: Leon Mazurek <leon.mazurek_at_wp.pl>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 01:27:21 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:gkdb25-ilk.ln1@kosmosik.net...
> Co proponujecie jako alternatywę dla puszek ze sprężonym powietrzem? W
> sumie
> kupowanie tego w kółko nie jest zbytnio ekonomiczne. Może są jakieś
> ustrojstwa,
> które pełnią podobną funkcję ale się nie wyczerpują? :)

Ano przetestowałem chyba z 10 różnych ustrojstw i nic co by mnie zadowoliło
w ręce mi nie wpadło.
Jedyne co prawie spełniało moje oczekiwania to
http://moto.allegro.pl/item262311528_kompresor_przenosny_bezolejowy_fv_gwarancja_.html
ale nie nadaje się do odkurzania czegokolwiek u klienta np. w biurze.
Wydaje taki ryk, że całe biuro może iść na papierosa.
Wszystko co schodzi poniżej 3 barów ze zbiornikiem lub 6 barów bez
zbiornika - nie nadaje się do dmuchania komputerów. Do tego jeszcze dochodzi
wydajność.
Tak czy siak pozostaje powietrze w sprayu.

L.M.