Re: Alternatywa dla puszek ze sprężonym powietrzem

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 21:05:42 MET

** ToMasz <twitek4@no_spam.gazeta.pl> wrote:

> wszystko to nie zda rezulatatu. Kompersoerk samochodowy12V daje ze 2atm. w
> porywach, i baaardzo małą wydajność.

Tzn. mi zależy na takiej wydajności aby dało się wydmuchać syf z klawiatury.
Nie znoszę kurzu i podobnych, na czarnej klawiaturze/sprzęcie wyraźnie go
widać. Poza tym mam dwa koty, których sierść niestety dostaje się wszędzie. ;)
Więc jestem maniakiem dmuchania z puszeczki. Myślę, że zakupiłem ich już z
kilkadziesiąt, więc nawet licząc 15zł za jedną, to 20*15 daje 300zł...

> Pozatym umrze po 30 minutach ciagłej pracy.

Jeżeli będzie dmuchał tak jak puszka to mi wystarczy minuta ciągłej pracy co
kilka dni.

> pompka do materaca - wydajność OK, ale za małe cisnienie. jak juz, to długa
> płaska szczotka (pędzel) i odkurzacz.

Hm, no może to jest dobry kierunek. Istnieją takie specjalne odkurzaczyki z
odpowiednimi końcówkami do czyszczenia sprzętu?

> Alternatywa - normalny kompresor, silnik 1000W, zbiornik 20 litrów. Wbrew
> pozorom za 200zł chyba sie dostanie. Tyle że jako mebel w pokoju bedzie
> dziwnie wygladał. Moze mu dospawac uchwyty na doniczki i bedzie robił za
> kwietnik :)

To akurat nie problem, dysponuję w mieszkaniu pomieszczeniem gospodarczym
(czytaj pierdolnik gdzie wszystko wrzucam). :)