Re: Alternatywa dla puszek ze sprężonym powietrzem

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 20:59:57 MET

Plantator napisał(a):

> można kupić taki kompresorek do dmuchania materacy, tylko nie wiem jak
> sie to będzie sprawdzać, jeszcze nie próbowałem czyścić tym kompa.
wszystko to nie zda rezulatatu. Kompersoerk samochodowy12V daje ze 2atm.
 w porywach, i baaardzo małą wydajność. Pozatym umrze po 30 minutach
ciagłej pracy. pompka do materaca - wydajność OK, ale za małe cisnienie.
 jak juz, to długa płaska szczotka (pędzel) i odkurzacz. Alternatywa -
normalny kompresor, silnik 1000W, zbiornik 20 litrów. Wbrew pozorom za
200zł chyba sie dostanie. Tyle że jako mebel w pokoju bedzie dziwnie
wygladał. Moze mu dospawac uchwyty na doniczki i bedzie robił za kwietnik :)

Pozdrawiam
ToMasz, właściciel prawdziwego kompresora.