Re: 2xATA

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 12:37:08 MET

Użytkownik "Konerad" <dzesiSRAMNASPAM@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:4751dd7e$1@news.home.net.pl...
> Chciał bym kupić tanią płytę pod AM2 by obsługiwała dwa napędy DVDR i dwa
> HDD ATA.
> Zna ktoś cos dobrego i taniego ?
> Waham sie jeszcze czy AM2 czy s775 ale chyba AMD.Chodzi mi o to by jak
> najtaniej ale i dobrze zmodernizować sie do dwóch rdzeni.

Jeśli nie używasz wielu kart PCI, to rozpatrz płytę z 1 IDE i zakup "za
grosze" starego kontrolera ATA33/66 na PCI. Co prawda kontroler trochę
kosztuje, ale za to płyta może być tańsza (bo wymóg 2xIDE znacząco zmniejsza
wybór i zwiększa cenę płyty). No, ale 1 "cenny" slot PCI wtedy odpada ( i
trzeba kupic kontroler który nie ma problemów z napędami optycznymi).