Re: czy kupiłem uszkodzony dysk?

Autor: J.M.Oizo <Spam>
Data: Sun 02 Dec 2007 - 11:10:07 MET

Użytkownik "michalsiak" napisał w wiadomości

> w zestawie był krótki kabelek pojedynczy są jakieś podwójne?
> możesz podać link do miejsca gdzie taki kupić??
> wnioskuję że jeśli w zestawie był jeden to powinien wystarczyć

gdzie taki kabelek zakupic to nie wiem. ja miałem taki w zestawie z
kieszenia.

sprawdz czy jak podłaczasz kieszen do komputera czy słychac ze dysk sie
kreci.
Ja jak swoja kieszen z dyskiem 20GB jak podłacze tylko do jednego USB to
dysk nie startuje i własnie komputer wykrywa ja z błedem.
Musza byc dwa USB , z jednego kieszen pobiera tylko zasilanie.

Pozdrawiam