Re: czy kupiłem uszkodzony dysk?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 03 Dec 2007 - 10:25:17 MET
Message-ID: <fj0ieb$a4k$2@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Użytkownik "michalsiak" <m_lysiak@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:fismvn$931$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "J.M.Oizo" <oizo[No Spam]@autograf.pl> napisał w wiadomości
> news:fislqk$eiu$1@inews.gazeta.pl...
>> jesli to dysk 3,5 cala to czy podłaczyłes mu zewnetrzne zasilanie???
>
> to 2,5 cala
>
>> jesli to dysk 2,5 cala to czy podłaczasz go przez kabel z dwoma wtyczkami
>> USB?? lub czy ma on zewnetrzne zasilanie - bo jesli łaczysz tylko jedna
>> wtyczka USB to moze mu pradu brakowac do startu
>
>
> w zestawie był krótki kabelek pojedynczy są jakieś podwójne?
> możesz podać link do miejsca gdzie taki kupić??
> wnioskuję że jeśli w zestawie był jeden to powinien wystarczyć

Piszesz ze to dysk firmy WD oryginalny. WD zadbal o to aby spelniac normy
wydajnosciowe złącza USB, zatem zewnetrznego zasilania nie potrzebuje.
Najprawdopodbniej urzadzenie jest uszkodzone. Wydaje mi sie, ze masz pelne
prawo je reklamowac - jak sam pisales sprawdzales na kilku komputerach i
efekt ten sam.

-- 
rb 
Received on Mon Dec 3 10:30:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 03 Dec 2007 - 10:51:04 MET