Re: Uzywany laptop i kilka pytan

Autor: Maverick <maveriq_at_interia.pl>
Data: Fri 30 Nov 2007 - 15:31:16 MET

Rozwiązania dyskowe. IBM-y mają to do siebie, że nie współpracują z
wszystkimi dyskami twardymi. Długo mineło, wiele wody w Wiśle upłynęło, a
kogut zapiał niejeden raz zanim znalazłem odpowiedni dysk do swojej TT-ki.
Jakież fyło moje zdziwienie, gdy dopiero jakiś chłopaczek w komisie
komputerowym powiedział mi że niektóre IBM-y mają taki problem. Ku
przestrodze proponuje dyski Toshiba. Chodza z IBM-ami bardzo dobrze. i
bardzo cicho. California Access mojego starego chodzi przy nim jak PRL-owska
pralka wirnikowa (zresztą ku jego beznadziejnie skrywanej wściekłości :)

pozdro - M.