archiwizowanie danych

Autor: KoRnik <sucharek1981_at_o2.pl>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 18:03:20 MET

witam,
mam troche plyt cd i strasznie duzo miejsca to zajmuje. moge je poprzegrywac
na dvd i bedzie duzo mniej, jakby koszt plyt hd albo bluray byl nizszy to
bym sie zdecydowal na zakup takiej nagrywarki, ale w tej chwili to
calkowicie nieoplacalne. wpadlem na pomysl, zeby kupic dysk twardy
zewnatrzny, powiedzmy 500gb i pozgrywac na niego wszystkie dane i traktowac
ten dysk jako wlasnie cos w rodzaju ciezszej duzej plyty ;) czyli nagrac,
odpiac dysk i do szafki. moje pytanie brzmi czy ktos sie orientuje jak sie
taki dysk zachowuje, czy da rade tak sobie postac nieuzywany z rok czy 2,
czy raczej moze sie zespuc ze wzgledu na to, ze byl nieuzywany?
Pozdrawiam