Re: Uzywany laptop i kilka pytan

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 12:05:30 MET

BearBag pisze:

> w tej kategorii cenowej np prehistoryczny wyglad, niewygodne klawisze

Może sprezentuj sobie tego Asusa obszytego skórką? Chociaż nie, skóra to
też jakieś staromodne... Przydałoby się co nowoczesnego, coś rodem
wprost z podróży kosmicznych... Może tytan? Tak, tytan to jest to!
Tytan, tytan - aaa, ThinkPady z serii T mają tytanową obudowę! :P

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl