Re: Podłączanie chłodzenia do procesora

Autor: Fenio <Fenio_at_nie.ma.maila>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 09:56:39 MET

hill_thebill wrote:
> skoro tak mówisz to pewnie wiesz... u mnie na dwóch płytach jakie
> miałem pod podstawkę 939 tj. MSI K8T Neo2 oraz DFI LanParty nf4 i na
> których były "trzypinowe" gniazda nie było możliwości zmiany obrotów
> "poprzez" płytę główną po prostu opcja ta w biosie była nieaktywna,

Kwestia konkretnej płyty i biosu. Przykładowo u mnie działa Arctic Freezer
64 Pro wpięty przez 3 pinowy ręczny regulator prędkości (coś jak Fan Mate 1)
do płyty mającej złącze 4 pin. Ręczny regulator zmniejsza tylko zakres
obrotów którymi steruje płyta w zależności od temperatury procesora (idle
1100rpm - stres 1700rpm).

--
Pozdrawiam
Fenio