Uzywany laptop i kilka pytan

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 09:49:13 MET

Wlasnie szukam uzywanego laptopa, prawdopodobnie kupie go na allegro.
Wymagania:
-do 1400-1500zl
-cos markowego raczej
-platforma procesorow z serii M
-matryca 15''

i mam kilka pytan:
-czy widoczna jest duza róznica miedzy Caleronami M a Pentiumami M o
podobnym taktowaniu (1,4-1,6GHz) ?
-czy rozdzielnosc 1200x800 jest lepsza od 1024x760 jesli chodzi o
zastosowania biurowe, net i czasem jakies multimedia. Raczej ciagle
pracuje na tej mniejszej rozdzielczosci i mam pewne obawy czy wszystko
nie bedzie zbyt male?
-czy laptopy F-Siemens są duzo gorsze jakosciowe od HP, Della i Asusa?
Z IBM i Toshiby od razu zrezygnowalem bo nie podoba mi sie ich wyglad
i inne rozwiazania. A Mediony i Acery odpadają poniewaz stykalem sie
juz z nimi w pracy i u znajomych i za bardzo je poznalem :)

Sklaniam sie ku Asusowi, cos z serii A3500 a moze A3 itd albo HP
Compaq NC8000 lub nx9020 taki jak tu http://www.allegro.pl/show_item.php?item=276820904.html
Jesli ktos by mogl jeszcze polecic jakis ciekawy model to bardzo bede
wdzieczny.

-