Nowy sprzet i 5 PCi

Autor: Mirosław Szejduk <shango_at_o2.pl>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 08:27:10 MET

Witam

Przymierzam sie do wymiany sprzetu ale mam maly dylamat jako ze musze miec 5
gniazd pci ze wzgledu na karty ktore posiadam i nie moge z nich zrezygnowac
to szukam takiej plyty ktora posiada tych 5 pci ale nic nie znalazlem. Czy
to bedzie LGA 775 czy AM2 jest mi obojetne. Przeszukalem sklepy nasze
internetowe i nic nie znalazlem niestety. Procesor jakis dwurdzeniowec
bedzie i 2 lub 4 gb ram ddr2.W tej chwili mam na platformie socket 462
bartona 3200 wiec jak sprzedam plyte, procesor i ram to niewiele doloze przy
obenych cenach. Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam
Mirek