Re: Laptop do 2,5 tys

Autor: <adresss_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 08:18:02 MET

czesc

porozgladaj sie w ofercie notebookow firmy Lenovo. Moja kolezanka
ostatnio kupila Lenovo ThinkPad (kiedys IBM) T61i ok. 3 tys. - NIE z
Celeronem, win xp i matowym LCD, z dyskiem 160 GB

Byl tez w ofercie ThinkPad za jakies 2.2 tys. na Celeronie, vista,
dyskiem 80 GB.- uwaga ale bez touchpada (czyli miejsca do glaskania) -
nalezalo podpiac myszke.

Taki Thinkpad to komputer godny polecenie, jest czarny (nic sie nie
wytrze), wzmocnione zawiasy (chyba metalowe), obudowa magnezowa
wyswietlacza.

Jezeli chcesz miec Viste (czego nie polecam), to najlepiej dobry
procesor i duuuuuuuuuuzo pamieci (ze 2 GB).

Poza tym zwroc uwage na to czy odpowiada ci matryca LCD "swiecaca" tzn
mocno odbija refleksy swietlne. Mnie to nie odpowiada i ja nigdy bym
takiej nie wzial - tylko matowa. Ale wiekszosc obecnych notebookow ma
matryce nie matowe. Nie wiem, kto to wymyslil!! Dla mnie to porazka.

A moze zamiast nowego kup sobie uzywanego np. Dell C860 z win xp i
bedziesz zadowolony.

--
ThinkXtra