większy dysk do czteroletniego laptopa

Autor: Karol <karolmyszkoSP_at_Mwp.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 17:32:02 MET

Witam serdecznie.

Mam w domu jako dodatkowy komputer czteroletni notebook Maxdata M-book
1000T. Jest on wyposażony w dysk twardy o pojemności 20 GB, którego
jednak ostatnia praca wskazuje na to, że ledwo już dyszy. :)

W związku chciałbym kupić nowy dysk. Mimo, że jest to już stara maszynka
myślałem o dysku ATA 2,5" 120 GB, gdyż chyba ta opcja wychodzi
najkorzystniej jeśli chodzi o stosunek cena/pojemność, a w przyszłości
mógłbym go wykorzystać jako pamięć przenośną. :)

Ale przed zakupem wolę się upewnić i zapytać, czy dysk o takiej
pojemności będzie prawidłowo widziany przez notebooka (w momencie jego
produkcji na rynku były dostępne dyski o maksymalnej pojemności bodajże
40 GB)?

W razie czego tutaj jest jego specyfikacja:
http://tnij.com/maxdata

Będę wdzięczny za odpowiedzi. :)

--
Pozdrawiam, Karol