Asus A6RP - botowanie - problem

Autor: Saper/nolin11 <nolin11_USUN_TO_at_interia.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 17:14:19 MET

Witam,

Trafił do mnie tytułowy bohater :), laptop Asus A6RP (Z92RSeries) i
właściciel miał z nim viste jako ,że mu się nie podobała to rozpoczął
instalacje xpka (nie wiem jak dokładnie ją robił, czy pousuwał partycje (i
jakie) - tego nie wiem, wiem tylko iż zrobił format) i wszystko było ok
podczas instalacji więc zamknął ekran i poszedł sobie i teraz laptop ten
umiera na botowaniu, wykrywa DVD i dysk i milczy jak trup nawet na
naciśnięcie mu Esc niby wyświetla "Boot selection popup menu has been
selected" ale to i tak nie zmienia nic (prócz napisu na ekranie)...
Próbowałem też płytę botującą linuxa też nic nawet nie chce się
zabotować...
Nawet do biosu nie da się wejść, (wcześniej dało się wejść F2) ,a teraz
nie, czasami przy starcie wyświetli F2 - wejście do biosu ale i tak nie da
się wejść.
Może ktoś podpowiedzieć co zrobić?

--
Saper/nolin11