Obudowa Workstation alla Apple Macpro i Dell workstation ?.

Autor: Tiamat <tiamatx_at_o2.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 17:19:19 MET

witam,
szykuje sie na zakup porzadnej maszyny workstation z jakims 2xXeon
45nm. Na rynku sa dostepne gotowe maszyny workstation Dell Hp , od
zawsze zawsze sam skladam sobie kompay, tym razem rowniez wole sam.

Poki co nie widze w ofercie zadnej workstation z procesorem Xeon w
technologii 45nm anie tez nie widze obudowy w stylu jakim szukam.
Znane mi sa np: Dell 390 czy nawet Dell XPS 720. Obudowy Macpro i Dell
workstation sa do siebie podobne jesli chodzi o rozmieszczenie
elementow, plyta, dyski, itd, do kompa zaglada sie od prawej strony
patrzac od przodu w normalnych jak wiadomo od lewej. Macpro widzialem
na wlasne oczy i musze przyznac ze powala swoim designem zarowno na
zewnatrz jak i w srodku(co jest zadkoscia) poziom halasu rowniez
bardzo niski, tak na ucho ok 20 db max co jest dla mnie podstawa, moj
obecny komputer sobie tak przerobilem ze poziom halasu utrzymuje sie
na ok 15-20 dB przy zachowaniu dobrego chlodzenia, ale nie ukrywam ze
bylo sporo zabawy w McGivera, chce tego uniknac kupujac komputer za
kilkanascie tys. Nie wiem jak to sie ma w obudowach workstation z tym
chlodzeniem i cisza. Jaki sa wam znane obudowy, ktore bede bardzo
wydajne jesli chodzi o chlodzenie, cisze i z system rozmieszczenia
elementow jak w macpro i dell.

Dzieki.