Help !! Jak przywrócić system w laptopie?

Autor: Rufio <stemple2_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 00:12:53 MET

Ale mnie spotkało....
Dopiero co kupiłem nowiutkiego ThinkPad R61 z Win XP, jeszcze nie zdążyłem
dobrze mu się przyjrzeć, gdy pojawił się młody "znawca" który postanowił
ulepszyć sprzęt, i zrobić dwie partycje na dysku. Idea wydała mi się słuszna i
wobec zapewnień że to nic trudnego, a system wczyta się sam z "ukrytej"
partycji dałem mu komputer. Człowieczek, owszem skasował istniejącą partycję
przy pomocy jakiegoś programiku startującego z CD, w jej miejsce zrobił dwie
mniejsze. Na jednej miał być system, a druga na inne rzeczy. No i niestety
komputer zdechł. Za nic nie chce wystartować z owej ukrytej partycji, boot
failure, brak systemu i koniec. Z płytki instalacyjnej WinXp też się nie
instaluje... najpierw kopiuje pliki a potem wypisuje że w systemie nie
znaleziono żadnych dysków twardych i kończy instalację. Młody "geniusz
komputerowy" niestety okazał się nie tak genialny jak sądził i ie ma pojęcia
co zrobić. Ja zresztą też.
Poratujcie radą jak przywrócić do życia mój sprzęt! Jak przywrócić system ??