Re: toshiba, T2310, okolo 2tys zl - pytania o OS

Autor: michaça <w.pl_at_w.pl>
Data: Tue 27 Nov 2007 - 22:33:13 MET

co do prockow intela to burdel maja straszny i nazewnictwo koszmarne ale
  jest tam, o ile dobrze zrozumialem:
- core 2 duo (64bit i 2 rdzenie) 2+ MB cache
- core duo (32bit i 2 rdzenie) 2+ MB cache
oraz (chyba starsza linia):
- dual core (zgadza sie brzmi prawie jak core duo) i tu jest kilka
prockow dwurdzeniowym z 1MB cache a przy dwoch modelach: T2310 i T2330
pisze 64bit (przy pozostalych np T2130, nie)

co do developmentu to jak najbardziej, mam zamiar sobie go robic,
kompilowac w 64bit a wersja produkcyjna bedzie budowana na innym kompie
w 32bit, wazniejsze dla mnie jest np zeby kompilowac w obu przypadkach
np java 1.4 a mniejsze znaczenie ma dla mnie 64bit - taki mam kaprys
zeby miec linuxa 64bit mimo ze pisze na platforme 32bit...
pozdr.
m.