Re: BROTHER - szału dostanę zaraz !

Autor: JeRRy <jerry3d_at_gazeta.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 08:22:51 MET

> Warto przeczytać wątek od początku zanim się wtrąci bez sensu. Jego autor
> chce "wydrukować kilkustronicowy dokument".

Spokojnie Panowie.

Faktycznie tak napisałem, bo drukowałem 9 stron (zaledwie 5 kartek)
i nie bylem tego w stanie zrobic! Wlosy wiec na glowie mi sie podniosly
na mysl, co bedzie (a bedzie!), gdy bede musial za jakis czas regularnie
stukac dokumenty na 50 czy 100 stron. Praktycznie nie ma szans, jezeli
"nie opanuje sytuacji".

Dodam, ze:
a) drukarka "nowka"
b) bardzo nieczesto (nie pamietam - moze i wcale) nie zaciaga
podwojnych kartek przy pierwszym przebiegu. 2, 5, 8... drukuje
z rzedu i... malina. Wystarczy ze obroce kartki i zwykle (najczesciej)
pierwsze zaciagniecie jest tak lapczywe i agresywne, az tapnie
drukarka - wlasnie wtedy najczesciej zre wiecej niz powinna.
Dodam, ze przeprowadzam cala "celebracje" typu ukladanie
kartek, dmuchanie, odsuszanie i inne czary.
c) mam w pracy kilkuletniego HP 5550 - prosty atrament, i nie
pamietam kiedy lyknela 2 kartki, a to co z nia wyczyniam, to naprawde
bestialskie praktyki, papier wrzucam byle jak... a i na toaletowym pewnie
tez by wydrukowala (!) :)

czekam na sugestie
pozdr
JeRRy