Re: na granicy NTG - padające karty MMC

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 14:20:17 MET

Michal Lukasik pisze:

> Nie wykluczone, że to seria, ale może być też tak, że to tel. w jakiś
> sposób nie "wyrabia".

Mówiłem jednak, że to się dzieje nie tylko na telefonie - gdy już karta
padnie, to nie widać jej ani na czytniku z PC, ani w Palmtopie...

> Poprzednia ma zapewne dużo mniejsze wymagania co do prądu.

Ale żeby to powodowało uszkodzenie? TRWAŁE uszkodzenie karty? Po tym
chyba istnieje jakiś standard - pokazałem poprzednią kartę sprzedawcy i
chciałem dostać taką samą, a większą. Nawet wyraźnie zaznaczyłem, że to
ma być prosta karta do telefonu - nie żadna super szybka do zastosowań
specjalnych (robienie zdjęć seriami, nagrywanie filmów itp.)...

> Moja rada jest taka, byś zanim włożysz ją (po otrzymaniu nowej) do
> telefonu poużywaj jej trochę w czytniku. Jeśli problemy zaczną się dopiero
> po użyciu w telefonie będziesz znał winowajcę.

A jeśli? Co wtedy? Jakiej szukać, żeby mi takiego czegoś nie zrobiła, a
żeby zachowywała się jak oryginalna z zestawu? ;)