Re: na granicy NTG - padające karty MMC

Autor: Atlantis <marekw1986_at_NOSPAMwp.pl>
Data: Sun 25 Nov 2007 - 00:41:33 MET

Osadnik pisze:

> Czy obsługuje karty 1GB?

AFAIR obsługuje. Zwłaszcza, że starsza Nokia Ngage wyposażona w system
starszej generacji spokojnie miała sobie radzić z kartami 2GB.

> Dlaczego nie kupiłeś lepszej marki karty?

Bo innych zwyczajnie nie było, a nie chciało mi się chodzić pół dnia
między sklepami - nadmiaru wolnego czasu to ja nie miałem. ;)
Zapytam sprzedawcy - może zgodziłby się za dopłatą dać coś lepszego
(chociaż wątpię...). Jeśli tak, to czego szukać? Kingston?