Re: wyjście 24p z karty graficznej?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 10:34:28 MET

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> Odpowiedz na
news:fi55c2$ohg$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Witam
>
> Mam plazmę Pioneera z wejściem 24p DirectCinema,

Ale co to za złączę? Bo te 24p to tylko taka funkcja a nie typ złącza.

> ale nie chcę inwestować
> w odtwarzacz stacjonarny (Pioneer oczywiście robi takie BluRay'e z
> wyjściem 24p). Chciałbym na razie móc używać tego trybu odtwarzając z
> komputera filmy MPG2, kręcone przeze mnie w HD i właśnie 24P.

> Mam kartę Radeon X1600XT, czy Catalyst pozwala na wyjściu DVI (kabel DVI
> -> HDMI plazmy) pozwala uzyskać taki właśnie sygnał?

Jak TV ma złacze HDMI, a pewnie ma to podłączasz po prostu komputer pod HDMI
i ustawiasz obraz na 720P, albo lepiej, o ile możesz użyć krótkiego kabla
przez DSub i wtedy możesz użyc pełnej rozdzielczości czyli 1024x768.
Z tego co wygoglowałem to te "24p" to skaler obraz FullHD do 720p
wyświetlający obraz bez przeplotu, tak?
Pozdrawiam!

--
Piotr Sobolewski