wyjście 24p z karty graficznej?

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 01:02:19 MET

Witam

Mam plazmę Pioneera z wejściem 24p DirectCinema, ale nie chcę inwestować w
odtwarzacz stacjonarny (Pioneer oczywiście robi takie BluRay'e z wyjściem
24p). Chciałbym na razie móc używać tego trybu odtwarzając z komputera filmy
MPG2, kręcone przeze mnie w HD i właśnie 24P.

Mam kartę Radeon X1600XT, czy Catalyst pozwala na wyjściu DVI (kabel DVI ->
HDMI plazmy) pozwala uzyskać taki właśnie sygnał?