Re: dziwne nowe klawiatury

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 10:29:40 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Radosław Sokół"

>No i?
>
>Wszystko przed procesorem jedynie przejmuje na siebie
>część procesu identyfikowania źródła przerwania. Ale
>nie całość tego procesu i system (sterowniki) i tak powinien
>jeszcze sprawdzić, które z urządzeń na danej linii zgłosiło
>przerwanie. Jak sterowniki tego nie robią to właśnie dzieją
>się cuda, gdy wsadzi się dwa urządzenia na jedną linię albo
>gdy system skonfiguruje w APICu dwie różne linie przerwań tak,
>aby zgłaszały się procesorowi tym samym wektorem.

Argh. Przespałem fakt, że teraz jednak APIC-e w miarę standardowe są (co
jeszcze ze dwa-trzy lata temu nie było tak oczywiste).

>No dobrze. I pewnie pod innym systemem operacyjnym (np. BSD,
>Windows Server czy Linuksem, w zależności od tego, co miałeś
>normalnie na tej maszynie) działały dobrze?

To samo było zarówno pod W98, jak i Linuksem.

--
  Kruk@ -\                   | 007  of Borg:  On Her Majesty's Secret Assi-
          }-> epsilon.eu.org | milator