Re: Upgrade PC - Intel Socket478 do 1000zł

Autor: mistarzy <mistarzy_SKASUJ_TO__at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 00:13:18 MET

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <just@ask.me> napisał w wiadomości
news:fi17ul$sj5$1@news.onet.pl...
> [...]

Chłodzenie na mostku wymieniłem na samym początku ;)

Też myślałem o tym procku tylko cena nieadekwatna do możliwości (i penie
długo tak zostanie).
Chłodzenie mam Thermaltake Big Typhoon więc do 100-120W sobie poradzi.

A może wszystko wrzucić w grafę? HD 2600XT?

Jeśli chodzi o aktualną konfigurację to już niewiele mogę. Grafika trafiła
mi się ze słabymi pamięciami...

Chieftec 450W, wystarczy :)

> Tzn proponujesz wymienic wszystko zeby tylko zostac przy ddr1?
>
> --

Warto dorzucić drugie 1GB?

Pozdrawiam,
Mistarzy