Jaki LCD 17" do 1000zł

Autor: Tomasz <tomusiolekWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 17:22:15 MET

   Cześć.

 Chciałbym Was prosić o poradę. Chciałem kupić monitor 17" Eizo S1701SHB black,
ale obecnie jest już nie dostępny i raczej do końca roku go nie będzie. W
związku z tym, co mogę kupić z 17" w cenie do 1000zł brutto? Zależy mi głównie
na dobrych kątach i dobrych kolorach. Monitor będzie wykorzystywany głównie do
tworzenia dokumentów/prezentacji i www/email, więc czas reakcji nie musi być
jakiś wyśrubowany (ale przyzwoity). Wolałbym 4:3, a jakby się udało, żeby miał
1024x768 to byłbym już zachwycony. I byłoby miło, jakby miał cieniutką ramkę ;).
Pivot jest zbędny, za to DVI bym nie pogardził.

Z góry dzięki za podpowiedzi,
Pozdrawiam.