Re: Co lepiej wymienić - C2D E4500 na C2Q Q6600 czy GF8600GTS512MB na GF8800GTS320MB

Autor: Krzysztof <diabl0_at_nowhere.com>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 17:17:43 MET

Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki napisał(a):
> [...]

Szybkie 2GB na razie mi wystarcza, a przechodzić na Vistę dla 4GB nie
widzę sensu (i ochoty).

> do wątkodawcy - ja bym wymienił kartę grafiki, do zwykłej pracy ten
> procek co masz w zupełności wystarcza, a jak wymienisz grafikę to i w
> gierki pograsz na fajnych ustawieniach :)
> a w drugą stronę to nie działa :)

        Ostatecznie chyba jednak zdecyduję się na procka - i tak pracuję więcej
niż gram a jak pracuję to mam kilkanaście otwartych progsów - 4 jądra
będą jak znalazł, przydało by się jeszcze tylko wymyślić jak wsadzić 4GB
pamiątki pod WXP Pro bo Visty jakoś nie trawię.

        A co do gier - GF8600GTS na razie mi wystarcza a jak znajdę sobie
nowszą grę która mi podpasuje (co nie będzie łatwe) to zawsze będzie
można zmienić kartę na coś "teraźniejszego" - przy obecnym postępie
będzie pewnie tańsza i wydajniejsza niż obecne GF8800GTS (np. 8800GT
ładnie się zapowiada)