Re: ( ! długie) Ostrzeżenie o działaniu systemu negocjacyjnego hurtowni komputerowej AB S.A.

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 22 Nov 2007 - 00:33:25 MET

bajkonur@interia.pl napisał(a):

> Witam,
>
> Chciałbym uczulić wszystkich na działanie zautomatyzowanego systemu
> negocjacyjnego hurtowni komputerowej AB S.A.

Tutaj? Jak musisz się koniecznie wywnętrzniać to sobie napisz na forum CRN,
gdzie siedzą resellerzy a nie na publiczną grupę dyskusyjną poruszającą
temat PECETÓW a nie relacji dystrybutor-reseller

> W związku z tym, że poczułem się oszukany załatwieniem sprawy przez w/w firmę
> przedstawiam szczegółowo sytuację, żeby ustrzec potencjalnych użytkowników tego
> systemu przed podobną sytuacją.

Zdecydowanie NTG. To nie jest grupa resellerska

>Sprawy by nie było gdyby nieporozumienie które
> miało miejsce firma AB S.A. chciała rozwiązać w drodze negocjacji, ale niestety
> to się nie stało pomimo moich wniosków oraz odczekania 30 dni na rozwiązanie
> spornej w moim odczuciu sytuacji. Kontaktu po prostu nie było.

...i co to ma wspólnego z tematyką TEJ grupy?

> Niniejszy post został oczywiście przekazany także firmie AB S.A. aby ich
> przedstawiciele również mogli się odnieść do opisanej niżej sytuacji (o ile
> uznają to za stosowne i potrzebne)

Jasne. Już widzę jak ktokolwiek z firmy AB roztrząsa na publicznej grupie w
Usenecie żale resellera niezależnie od tego czy są słuszne czy nie. Coraz
ciekawiej się robi w tej branży. Niedługo może w TV Trwam będzie debata
pomiędzy dystrybutorami a resellerami :>

> &#8211; uważam że tak jest uczciwie i poważnie.

Nie. Tak jest idiotycznie i bezsensownie. Chyba upadłeś na głowę by
poruszać taki temat tutaj

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098