Re: Zewnętrzny FDD do Dell latitude CS

Autor: adam_61 <adam_61WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 19:45:42 MET

Nadal nie wiem jak jest z FDD pod LPT, ale nie wydaje mi się bym mógł z tego
wystartować.

To może pytanie z niezupełnie innej beczki. Czy w tym laptopie (dokładnie
Latitude cs 400XT), da się wystartować z jakiejś karty pamięci flash,
umieszczonej w czytniku w pcmcia?
W biosie w opcjach boot, nie ma nic o pcmcia, ale podobno można wystartować za
pomocą SmartBootManagera.
Wiem że to leciwy sprzęt ale ze względu na świetny stan i niewymagające zadania
może jeszcze posłużyć.

Adam