Re: Zabrudzona matryca LCD

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 15:56:50 MET

latet wrote:
> Ale czy LCD to nie zaszkodzi?

Nie zaszkodzi. Całkiem dobre są ściereczki z apteki z alkoholem
izopropylowym.

Swoją drogą matrycy nie ruszy nawet zamiennik acetonu, stosowany w
zmywaczach do paznokci. Niedawno wylałem na matrycę parę dużych kropel...
super glue. Momentalnie polałem plamę wodą, by klej wypłynął na
powierzchnię, ale bardzo duża część zdążyła zachnąć. Próbowałem go usunąć
spirytusem i zmywaczem, bez efektu. Ostatecznie pomógł... bardzo ostry
kawałek blaszki. Udało mi się zeskrobać klej bez naruszania matrycy -
dopiero na białym tle lekko widać, że coś się w tym miejscu działo.

k,