Re: glupie pytania odnosnie slotu PCMCIA

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk.beztego_at_friko6.onet.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 15:51:53 MET

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości
news:c8058f71-7e56-4c73-9caf-fd55484a41c8@c30g2000hsa.googlegroups.com...

[...]
niestety w zadnej ze znalezionych przeze mnie specyfikacjach nie jest
to jasno napisane chyba ze rozumiec typ II jako wlasnie 32bitowy ?
[...]

Zacznij z innej strony - sprawdź jakiś Everestem czy inną Sandrą, na
jakim układzie scalonym zrealizowany jest kontroler USB. Znając jego
typ mozna poszukac guglarką noty aplikacyjnej / datasheet'a. A tam juz
wszystko będzie podane jasno i klarownie.
Swoją drogą #1, to dziwne, że COMPAQ "ukrywa" takie informacje...
Szukałeś _długo_ i wytrwale? Znalazłeś service manual lub choćby
zwykły user manual? Tam to _powinno_ być.
Swoją drogą #2, można uznać za bardzo wysoce prawdopodobne, że w
sprzęcie tej generacji jest już CardBus. Dla mnie to
prawdopodobieństwo graniczy z pewnoscią ;-)

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski