glupie pytania odnosnie slotu PCMCIA

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 15:00:26 MET

Witam
Mam dosc wiekowego laptopa (compaq Evo 1015), Athlon 1.4 i 256 ram.
I wszystko bylo by znim ok ale nie ma usb 2 lecz wolne usb1.1 Teraz
pytanie czy montujac w slocie PCMCIA taką kartę: http://www.allegro.pl/item266709547.html
bedzie to chodzilo jak usb2 czy tez bedzie ograniczona predkosc ? Czy
to zalezy od tego slotu ? Moze tez byly rozne wersje PCMCIA ? Nie znam
sie na tym. Chcialbym uzyskac predkosc rzedu kilkunastu MB/s a nie
jak jest teraz kilkuset KB/s.
Drugie pytanko jeszcze glupsze... czy karte PCMCIA mozna bezboleznie
wyciagac z laptopa nawet podczas pracy ? chodzi mi o karte Wi-fi ?