Re: procesory T5500 a T2450

Autor: mastik <kokarys.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 13:57:42 MET

Adramelech <adresu@tu.nie.ma> napisał(a):

> " mastik" <kokarys.SKASUJ@gazeta.pl> Odpowiedz na

> A do czego będziesz tego używał? Jeżeli poczta, internet, jakies wordy,
> ofisy, to nie ma między nimi żadnej różnicy. Jeżeli jakieś skompliwane
> wielogodzinne obileczenia, renderingi w 3dsMax itp, to T5500, przy takim
> samym zegarze będzie minimalnie szybszy.
> T5500 jest niby 64bitowy, ale raczej niewielu próbuje stawiać 64bitowy system
> na laptopie, z powodu braku starowników(pod windoswa oczywiście).
>
> Pozdrawiam!
Sprzęt będzie używany służbowo, głównie prace biurowe plus aplikacje
finansowe, które bazują głównie na excellu. Wszystko koniecznie pod windowsem.
Czasem będzie także do rozrywki, wiadomo, jak już jest to czemu nie. Do tego
jeszcze obróbka zdjęć prawdopodobnie pod photoshop, ale to nic profesjonalnego
ze skomplikowanymi zadaniami.
Również pozdrawiam.