Problemy z Kartą telewizyjną Kworld 7134

Autor: ForumSzczecin.pl <admin_at_forumszczecin.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 13:50:23 MET

Witam wszystkich grupowiczów

Pomimo bardzo mocnego googlowania tematu nie udało mi się znaleźć dobrego
rozwiązania.
Mam problem z kartą telewizyjną Kworld PCI MPEG Video Station na chipsecie
V-Stream 7134.
Po zainstalowaniu sterowników i odpaleniu programu PVR pokazuje się bez
względu na źródło czarny ekran.

Na komputerze jest DirectX 9.0c
Ściągnąłem najnowsze sterowniki z opendrivers.com
Ściągnąłem z kworld.pl najnowszą wersję programu PVR.
Wybrany jest PAL D-K i non-stop tylko czarny ekran.
Przy podłączeniu DVD zarówno przez composite jak i przez S-video - czarny
ekran.

Co może być powodem takie zachowania karty.
Czego można spróbować?
Głównym celem jest uruchomienie złącza composite gdyż karta ma służyć do
obsługi tunera sat.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.