Re: Dlaczego Toshiba montuje w laptopach powolne dyski (4200 prm) ?

Autor: Agent <agentmietek_at_op.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 13:26:19 MET

news:fi14m2$h6o$3@polsl.pl...

> Nie mogę, bo cytowałem tutaj informacje z grupy dyskusyjnej
> zamieszczone jakieś paręnaście-parędziesiąt tygodni temu.
> Owszem, może się zdezaktualizowały w tym czasie. Albo od
> początku były trochę naciągnięte. W takim przypadku moja
> wina, że się nimi zasugerowałem.
>
> A Toshibę rozumiem. Lepiej dłużej pracować na baterii i
> mniej się grzać. Tak pojemne dyski w notebookach są potrzebne
> nielicznym.

Pewnie do stacjonarek tez może sa niepotrzebne. Przeciez system + programy
zmieszcza sie na 20-40 GB więc można reszte nagrywac na płyty albo inne
nośniki? To podejście jest głupie.
 Poza tym nie każdemu zalezy na baterii. Wielu i tak korzysta z zasilania
sieciowego np w pracy a potem zabiera laptopa do domu i w domu tez ma
zasilanie sieciowe. sa też napewno tacy użytkownicy którzy chcą miec laptpa
aby nie zajmował duzo miejsca na biurku i np nie siedziec w pokoju
brata/córki /siostry tylko zabrac go do innego pomieszczenia i tam z niego
korzystać. Przykładów jest wiele ale Ty widzę dyskwalifikujesz każdy laptop
który nie jest oszczędny