Turion X2 vs. Core 2 Duo

Autor: mate <mate_at_WYTNIJ.op.pl>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 20:16:17 MET

Cześć!

Wybralem sobie trzy modele notebookow - wszystkie to Acer, bo najtansze
pod kazdym wzgledem. Nie przeraza mnie ta marka, bo od 2 lat mam wlasnie
Acera (TM 4102WLMi) i to bardzo dobry sprzet. Dodaje to, bo opinie o
Acerze sa paskudne na miescie.

1. Acer Aspire 5520, mobilny AMD Athlon 64 X2 TK-53 1.7MHz

2. Acer TravelMate 5520G, AMD Turion X2 TL-58 1.9MHz

3. Acer TravelMate 5720G, Intel Core 2 Duo T7300 2.0MHz

Teraz mam w notebooku procesor Pentium M 740 1.73MHz - pytanie, czy te
Turiony, w szczegolnosci ten najwolniejszy Athlon TK-53, bedzie szybszy
zauwazalnie od mojego starego Pentium M 740? Bo, ze Core 2 Duo 2.0MHz
bedzie szybsze, to jasne. W nr 2 i 3 pociaga mnie takze ATI Radeon
HD2400 XT - to takze skok w stosunku do mojego aktualnego mobilnego ATI
X700 (ktore sprawuje sie tak na prawde bardzo zacnie).

Pierwszy, najtanszy Acer procz najwolniejszego procesora, ma takze
zintegrowana grafike ATI Radeon X1250 - jak to bedzie z wydajnoscia w
porownaniu do mojej X700?

Z gory dzieki za odpowiedzi! :)

--
mate /  gg: 1643 / jabber: mate//aqq.eu