Re: Gdzie kupic PC-ta?

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Mon 19 Nov 2007 - 12:48:48 MET

Użytkownik "swen" <news@news.com> napisał w wiadomości
news:Xmo%i.17477$ib1.13010@newsfe3-win.ntli.net...

> Użytkownik "gotar" <gotar-poczta@onet.pl> napisał w wiadomości

> Moim planem bylo zalozenie recorwery disk z ustawieniami poczatkowymi
> (poczta, konta skype ect) tak, ze po miesiacu dwuch, urzytkownik tylko
> uruchomi odpowiedni program naciskajac na ikonke i po godzinie system
> bedzie jak nowy:)) Nawet nie bedzie pytan o potwierdzenie poszczegolnych
> krokow. Totalny automat:))
> Juz wspomnialem, ze nie bedzie tam sciagne zadne pliki typu filmy,
> zdjecia, gry ect.
> To tylko ma byc zwykly ekran z klawiatura do przegladania netu....
No to ja kiedyś testowalem coś takiego (nie konkretnie to, ale zasada pewnie
ta sama):
http://allegro.pl/item267450259_najlepsze_zabezpieczenie_pc_recovery_card_v12_1_pl.html

Nie jest to program, ale działa jak marzenie. System Windows 2003 Server, na
30GB HDD i mega sieczką na nim, potrafi przywrócić w 20s do stanu jaki sobie
wcześniej zdefiniowaliśmy.

Pozdrawiam.

M.