Re: Gdzie kupic PC-ta?

Autor: swen <news_at_news.com>
Data: Fri 16 Nov 2007 - 22:57:11 MET

Użytkownik "gotar" <gotar-poczta@onet.pl> napisał w wiadomości
news:slrnfjrr83.tdf.gotar-poczta@pepin.polanet.pl...

> Ale pod Windowsem to trzeba umieć zrobić, a pod Linuksem tak po prostu
> jest.

Alez spokojnie, panowie. Udowadnianie wyzszosci linuksa nad windowsem to jak
proba udowodnienia wyzszosci swiat Bozego Narodzenia nad Wielkanoca...
Juz wspomialem, ten komuter bedzie w 98% sluzyc jako przegladarka
internetowa razem ze skyp'em. Tak jak MarlonB wspomnial windows dostarcza
odpowiednich narzedzi do calkiem skutecznej obrony (to ze trzeba to
skonfigurowac bo nie jest z automatu, osobiscie uwazam, ze to dobrze - gdyz
to ja ustawiam "pod siebie" system a nie system bedzie ustawiac mnie pod
siebie:) )
Moim planem bylo zalozenie recorwery disk z ustawieniami poczatkowymi
(poczta, konta skype ect) tak, ze po miesiacu dwuch, urzytkownik tylko
uruchomi odpowiedni program naciskajac na ikonke i po godzinie system bedzie
jak nowy:)) Nawet nie bedzie pytan o potwierdzenie poszczegolnych krokow.
Totalny automat:))
Juz wspomnialem, ze nie bedzie tam sciagne zadne pliki typu filmy, zdjecia,
gry ect.
To tylko ma byc zwykly ekran z klawiatura do przegladania netu....